- Rezerwacja sesji zdjęciowej jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
- Rezerwując sesję Klient akceptuje styl fotografowania Wykonawcy, kolorystyki i obróbki zdjęć.
- Klient musi powierzyć Wykonawcy swoje imię, nazwisko, numer telefonu i adres mailowy w celu wymiany informacji oraz realizacji usług.
- Klient oświadcza, iż jest świadomy, że na końcowy efekt zdjęć mają wpływ również czynniki niezależne od Wykonawcy, takie jak:
warunki pogodowe czy oświetleniowe we wnętrzu oraz zaangażowanie modeli. - Wykonawca nie oddaje nieobrobionych zdjęć i nie ma możliwości ich otrzymania za dodatkową opłatą.
- Retusz obejmuje drobne zmiany, np. wypryski czy drobne siniaki. Wykonawca nie podejmuje się retuszu dużych zmian, modyfikacji sylwetki, wygładzania twarzy, usuwania logotypów z ubrań itd.
- W przypadku choroby – istnieje możliwość przeniesienia terminu zdjęć na inny, wspólnie ustalony.
- W przypadku sesji plenerowej – istnieje możliwość przeniesienia terminu zdjęć ze względu na warunki atmosferyczne, np. burzę lub silny wiatr (o odwołaniu sesji decydujemy na 1-2 h przed jej rozpoczęciem).
- Na sesję zdjęciową należy przyjść punktualnie. W przypadku opóźnień należy poinformować Wykonawcę o zaistniałej sytuacji tak szybko, jak to możliwe. Znaczne spóźnienia mogą skutkować odliczeniem czasu poświęconego na sesję lub jej odwołanie.
- Pliki od dnia sesji przechowywane są przez Wykonawcę maksymalnie 6 miesięcy. Należy zapisać otrzymane zdjęcia na swoich dyskach od razu po ich otrzymaniu.
- Wykonawca nie ponosi odpowiedzialność za jakość wydruków zdjęć wykonanych w laboratoriach fotograficznych, z którymi nie współpracuje.
- Wykonawca nie zgadza się na modyfikacje wykonanych fotografii, takich jak nakładanie filtrów na Instagramie, dodawanie własnych logotypów czy kadrowanie – prawa autorskie do fotografii zostają zawsze po stronie Wykonawcy.
- Wszystkie pakiety na sesje zdjęciowe oraz ich ceny są dokładnie przedstawione w aktualnej ofercie. Reportaże oraz zdjęcia z wydarzeń wyceniane są indywidualnie.
- Każdy pakiet zdjęciowy można wykupić w formie voucheru prezentowanego, w tej samej cenie. Ważność vouchera to 365 dni. Po tym terminie voucher przepada. Możliwa jest wysyłka vouchera InPostem (kurier lub paczkomat) na wskazany adres. W tej sytuacji do jego ceny należy doliczyć 20 zł za wysyłkę.
Reklamacje
- Reklamacje Usług, Klient może składać przy pomocy poczty elektronicznej na adres annamatejskagazda@gmail.com.
- Usługobiorca może złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacja musi zawierać dane Usługobiorcy umożliwiające nawiązanie z nim kontaktu, w tym dane umożliwiające identyfikację:
a) osoby składającej reklamację,
b) usługę, której reklamacja dotyczy;
c) zarzuty Klienta co do wskazanej usługi;
d) okoliczności uzasadniające reklamację;
e) ewentualne żądanie Klienta związane ze złożoną reklamacją - Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.
- O decyzji Usługodawcy Klient zostanie powiadomiony pisemnie przy pomocy poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail.